Πτώση στις δαπάνες των Ελλήνων καταναλωτών – Ποιες κατηγορίες επηρεάζονται περισσότερο
Η οικονομική επιφυλακτικότητα φαίνεται να κυριαρχεί στις συνήθειες των Ελλήνων, καθώς τα στοιχεία της εφαρμογής διαχείρισης χρημάτων Plum δείχνουν ότι τον Ιούνιο η μέση δαπάνη ανά χρήστη υποχώρησε σε πολλές κατηγορίες.

Οι μεγαλύτερες μειώσεις παρατηρήθηκαν σε Προσωπική Φροντίδα και Γυμναστική (-50%), Εστίαση (-50%) και Ένδυση και Αξεσουάρ (-45%).
Αντίστοιχα, σημαντική μείωση σημειώθηκε και στους Λογαριασμούς (-41%), ενώ Σούπερ Μάρκετ (-4%) και Μεταφορές (-23%) ακολούθησαν πιο ήπιες τάσεις. Η εικόνα αυτή, σύμφωνα με την Plum, συνδέεται με την προετοιμασία των καταναλωτών για τις θερινές εκπτώσεις, την ανάγκη εξοικονόμησης χρημάτων για διακοπές ή με τη σταθεροποίηση των τιμών.
Η Εστίαση φαίνεται να είναι η πρώτη κατηγορία που πλήττεται από την αλλαγή προτεραιοτήτων. «Η έξοδος για φαγητό είναι συχνά ο πρώτος τομέας όπου αντικατοπτρίζεται η καταναλωτική εμπιστοσύνη», δήλωσε η Μαίριλυ Μητροπούλου, Marketing Manager Ελλάδας της Plum. Όπως εξήγησε, οι καταναλωτές στρέφονται σε πιο συντηρητικές επιλογές, επιλέγοντας σπιτικά γεύματα αντί για κρατήσεις σε εστιατόρια.
Η πτώση καταγράφεται επίσης στη Διασκέδαση (-14%) και στην Προσωπική Φροντίδα (-50%), ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις η μείωση αφορά ακόμη και βασικές ανάγκες, όπως τρόφιμα ή μετακινήσεις. Σύμφωνα με την Plum, αυτό αντανακλά μια πιο συνειδητή και προσεκτική διαχείριση του προϋπολογισμού.
Ακολουθήστε το PostNow.gr στο Facebook για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα!