Ακινητοποίηση της αμαξοστοιχίας IC51: Οι επιβάτες μπορούν να διεκδικήσουν αποζημιώσεις
Η Hellenic Train ενημερώνει ότι η ακινητοποίηση της αμαξοστοιχίας IC51 Θεσσαλονίκη – Αθήνα προκάλεσε καθυστερήσεις έως και 143 λεπτά, δίνοντας το δικαίωμα στους επιβάτες να λάβουν αποζημίωση έως 50% της αξίας του εισιτηρίου.
        Σοβαρές καθυστερήσεις σημειώθηκαν σήμερα στην αμαξοστοιχία IC51 της Hellenic Train, που εκτελεί το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Αθήνα. Η αμαξοστοιχία, με 150 επιβάτες, ακινητοποιήθηκε αρχικά στον σταθμό της Κατερίνης λόγω τεχνικής βλάβης, η οποία αντιμετωπίστηκε προσωρινά, και στη συνέχεια εκ νέου στις 08:10 στον σταθμό της Λεπτοκαρυάς.
Άμεσα στάλθηκε εφεδρική μηχανή από τη Λάρισα, ενώ το προσωπικό του Διαχειριστή Υποδομής προχώρησε σε έκτακτες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στους σταθμούς Λεπτοκαρυάς και Νέων Πόρων, προκειμένου να ομαλοποιηθεί η κυκλοφορία. Η αμαξοστοιχία αναχώρησε από τη Λεπτοκαρυά με 143 λεπτά καθυστέρησης, ενώ 8 επιβάτες επέλεξαν να συνεχίσουν το ταξίδι τους με λεωφορείο που δρομολόγησε η εταιρεία.
Καθ’ όλη τη διάρκεια της αναμονής, το προσωπικό της Hellenic Train βρισκόταν κοντά στους επιβάτες, παρέχοντας ενημερώσεις, νερό και σνακ. Οι καθυστερήσεις επηρέασαν και τα δρομολόγια των αμαξοστοιχιών 1592 (Λάρισα – Θεσσαλονίκη) και 1593 (Θεσσαλονίκη – Λάρισα), οι οποίες παρέμειναν για 69 και 45 λεπτά αντίστοιχα σε διάφορα σημεία της διαδρομής λόγω εργασιών αναβάθμισης της υποδομής.
Δικαιώματα αποζημίωσης
Σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 2021/782, οι επιβάτες μπορούν να διεκδικήσουν αποζημίωση:
- 
25% της αξίας του εισιτηρίου για καθυστέρηση 60–119 λεπτών.
 - 
50% της αξίας του εισιτηρίου για καθυστέρηση 120 λεπτών και άνω.
 
Οι τρόποι καταβολής αποζημίωσης:
- 
Επιβάτες με εισιτήρια αγοράς από εκδοτήρια και πληρωμή με μετρητά πρέπει να απευθυνθούν στα ενεργά εκδοτήρια.
 - 
Επιβάτες με ηλεκτρονικά εισιτήρια μπορούν είτε να επισκεφθούν εκδοτήριο Σταθμού είτε να στείλουν γραπτό αίτημα στην εταιρεία μέσω της φόρμας παραπόνων/αιτημάτων, επισυνάπτοντας τον αριθμό ή το αντίστοιχο pdf/φωτογραφία του εισιτηρίου. Το αντίτιμο θα επιστραφεί στην κάρτα που χρησιμοποιήθηκε για την αγορά.
 
Η Hellenic Train ευχαριστεί τους επιβάτες για την κατανόηση και συνεργασία τους και παρακαλεί για την υποβολή αιτήσεων αποζημίωσης μέσω των επίσημων καναλιών της.
Ακολούθησε το Postnow.gr στο Facebook για όλες τις τελευταίες ειδήσεις