Νέα απάτη με ψεύτικους υπαλλήλους ΔΕΔΔΗΕ – Τι να προσέξετε για να μην πέσετε θύμα
Αυξάνονται τα περιστατικά εξαπάτησης πολιτών από άτομα που εμφανίζονται ως υπάλληλοι του ΔΕΔΔΗΕ ζητώντας προσωπικά στοιχεία και χρήματα.

Ο ΔΕΔΔΗΕ προειδοποιεί ξανά τους πολίτες για μια νέα μορφή απάτης που βρίσκεται σε έξαρση. Το τελευταίο διάστημα έχουν καταγραφεί ολοένα και περισσότερα περιστατικά με επιτήδειους που παρουσιάζονται ψευδώς ως υπάλληλοι ή εκπρόσωποι της εταιρείας, με στόχο να αποσπάσουν χρήματα και τιμαλφή.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, οι δράστες τηλεφωνούν από άγνωστους αριθμούς κινητών και προσπαθούν να πείσουν τα θύματά τους ότι ενεργούν εκ μέρους του ΔΕΔΔΗΕ ή άλλου φορέα. Συχνά επικαλούνται «υψηλούς λογαριασμούς ρεύματος» ή ζητούν πληροφορίες για ηλεκτρικές συσκευές, όπως κλιματιστικά, ώστε να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των πολιτών. Στη συνέχεια, επιχειρούν να αποσπάσουν προσωπικά δεδομένα, να μάθουν αν υπάρχουν μετρητά ή κοσμήματα στο σπίτι και μάλιστα προτείνουν ραντεβού για δήθεν «έλεγχο».
Ο ΔΕΔΔΗΕ διευκρινίζει με κατηγορηματικό τρόπο ότι δεν ζητά ποτέ πληροφορίες που αφορούν χρήματα, τιμαλφή ή προσωπικά αντικείμενα, ούτε πραγματοποιεί ελέγχους κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας. Οι πολίτες που δέχονται τέτοιου είδους κλήσεις καλούνται να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί, να μη δίνουν καμία πληροφορία και να μην κανονίζουν συναντήσεις με αγνώστους.
Για οποιαδήποτε αμφιβολία, οι καταναλωτές μπορούν να επικοινωνούν απευθείας με το τηλεφωνικό κέντρο του ΔΕΔΔΗΕ στο 800 400 4000. Ο Διαχειριστής καλεί τους πολίτες να ενημερώνουν άμεσα τις Αρχές σε περίπτωση που δεχθούν ύποπτες κλήσεις ή απόπειρα εξαπάτησης.
Ακολούθησε το Postnow.gr στο Facebook για όλες τις τελευταίες ειδήσεις