Τέλος τα τρόλεϊ από την Ελλάδα – Πότε θα καταργηθούν οριστικά;

Παρελθόν από τη χώρα μας αναμένεται να αποτελέσουν σε λίγο καιρό τα τρόλεϊ. Ποιο το πλάνο που υπάρχει;

Τέλος τα τρόλεϊ από την Ελλάδα – Πότε θα καταργηθούν οριστικά;

Για τις συγκοινωνίες στη χώρα μας μίλησε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης.

Συγκεκριμένα, έκανε δηλώσεις στον ΣΚΑΪ και η είδηση που βγήκε ήταν ότι τα τρόλεϊ θα αποτελέσουν παρελθόν.

Η διαδικασία θα γίνει σε δύο μέρη. Η πρώτη φάση θα περιλαμβάνει το ξήλωμα καλωδίων και στύλων σε Αθήνα και Πειραιά και η δεύτερη φάση θα περιλαμβάνει την αγορά νέων ηλεκτρικών λεωφορείων που θα τα αντικαταστήσουν.

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε: «Το κόστος των τρόλεϊ συγκριτικά με τα ηλεκτρικά λεωφορεία είναι διπλάσιο», ενώ συμπλήρωσε ότι τα 100 πιο νέα τρόλεϊ θα παραμείνουν για ένα διάστημα σε μεγάλους δρόμους με ευθείες, όπως η Συγγρού και η Κηφισίας, όπου και θα πυκνώσουν τα δρομολόγια.

Τι θα γίνει με την 24ωρη λειτουργία του Μετρό

Σχετικά με το Μετρό, ανέφερε ότι «από τις 13 Σεπτεμβρίου ξεκινά η 24ωρη λειτουργία του Μετρό κάθε Σάββατο». Επίσης, 24ωρη θα είναι η λειτουργία τα Σάββατα για κάποιες λεωφορειακές γραμμές και τους πιο πολυσύχναστους μήνες και για το τραμ.

Όπως είπε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών: «Ευχαριστώ τους υπαλλήλους, οι οποίοι θα έχουν και οικονομική επιβράβευση για τα νυχτερινά δρομολόγια».

Ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης τόνισε επίσης, ότι στόχος του υπουργείου είναι μέχρι τον Αύγουστο του 2026 να υπάρχει διπλή γραμμή με όλα τα συστήματα ασφαλείας εγκατεστημένα για τη σιδηροδρομική σύνδεση Αθήνας – Θεσσαλονίκης. Ανέφερε ότι: «Τα έργα στη Θεσσαλία προχωρούν κανονικά και σε 11 μήνες το κομμάτι που έπληξε η κακοκαιρία Daniel θα λειτουργεί κανονικά».

Ακόμα, δεν παρέλειψε να μιλήσει και για τα βήματα για το νέο ΟΣΕ, επισημαίνοντας ότι πρώτο μέλημα είναι η ασφάλεια. Τέλη Ιουλίου, εγκαταστάθηκε το νέο σύστημα ακριβούς γεω-εντοπισμού. «Δε θα έχουμε πλέον τυφλά τρένα για να μην ξαναζήσουμε την τραγωδία των Τεμπών» επισήμανε, τονίζοντας ωστόσο και τον ανθρώπινο παράγοντα.

Επιπλέον σημείωσε ότι «πίσω από κάθε σύστημα υπάρχει και ένας άνθρωπος», ενώ όπως ανέφερε, εγκαταστάθηκε σύστημα ασφαλούς πέδησης στα τρένα, τονίζοντας ότι: «Έρχονται νέες διαβάσεις με μπάρες, ενώ πολλές ισόπεδες θα μετατραπούν σε ανισόπεδες», τόνισε.

Σε ερώτηση αν απολυθούν υπάλληλοι του ΟΣΕ, απάντησε ότι ήδη έχουν απολυθεί υπάλληλοι που δεν ήταν στη διάβαση, τόσο του ΟΣΕ όσο και ανάδοχων εταιρειών. Ενώ, σχετκά με τον νέο ΚΟΚ, ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης ανέφερε ότι οι έλεγχοι έχουν αυξηθεί. Όπως είπε: «Όλο το καλοκαίρι είχαμε μια πολύ μεγάλη εκστρατεία για το κράνος», πρόσθεσε «τα αποτελέσματα της οποίας θα φανούν στο εγγύς μέλλον».

Θα έχουμε αλλαγές στα εισιτήρια;

Για ενδεχόμενη αύξηση των τιμών των εισιτηρίων, ο αναπληρωτής υπουργός είπε ότι δεν είναι στις προθέσεις της κυβέρνησης, ενώ προανήγγειλε την αύξηση των ελέγχων για εισιτηριοδιαφυγή.

Avatar photo

Κωνσταντίνος Λουριδάς

Ο Κωνσταντίνος Λουριδάς δραστηριοποιείται στο χώρο των ψηφιακών μέσων τα τελευταία χρόνια, διαχειριζόμενος ενημερωτικές ιστοσελίδες με εκατομμύρια προβολές σελίδας ανά μήνα. Με συνέπεια στο περιεχόμενο και βαθιά γνώση του ψηφιακού τοπίου, έχει αναπτύξει μέσα που συνδυάζουν την έγκυρη με την άμεση ενημέρωση.