ΕΡΤ1: Ρεκόρ τηλεθέασης με το Ελλάδα–Ισραήλ και τον Αντετοκούνμπο

Το Ελλάδα–Ισραήλ καθήλωσε εκατομμύρια τηλεθεατές και εκτόξευσε τα ποσοστά της δημόσιας τηλεόρασης.

ΕΡΤ1: Ρεκόρ τηλεθέασης με το Ελλάδα–Ισραήλ και τον Αντετοκούνμπο

Η αναμέτρηση της εθνικής ομάδας μπάσκετ με το Ισραήλ στη Ρίγα, που σφράγισε την πρόκριση στους «8» του EuroBasket 2025, έγραψε ιστορία όχι μόνο στο παρκέ αλλά και στις μετρήσεις τηλεθέασης. Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο και η «γαλανόλευκη» ανέβασαν την ΕΡΤ1 στην κορυφή, με το μέσο μερίδιο να φτάνει το 46% και στο δυναμικό κοινό (18-54) το εντυπωσιακό 47,5%. Πρόκειται για τα υψηλότερα ποσοστά που έχει καταγράψει η διοργάνωση έως τώρα.

Η επιτυχία δεν περιορίστηκε μόνο στη διάρκεια του αγώνα, καθώς η ΕΡΤ1 έκλεισε πρώτη και στη συνολική ημερήσια τηλεθέαση με 14,5% στο γενικό σύνολο και 15,1% στο δυναμικό κοινό.

Η ανδρική νεολαία… καρφώθηκε στην οθόνη

Το ανδρικό κοινό και κυρίως οι ηλικίες 18-34 έδειξαν έμπρακτα την αγάπη τους για το μπάσκετ, με μέσο μερίδιο τηλεθέασης 60,9%. Η Αττική ήταν η περιοχή με την υψηλότερη απήχηση (52%), ενώ κατά μέσο όρο 1.730.000 τηλεθεατές παρακολούθησαν την αναμέτρηση. Τουλάχιστον για ένα λεπτό, συντονίστηκαν σχεδόν 2,7 εκατομμύρια άνθρωποι.

Ρεκόρ και στο post game

Η επιτυχία συνεχίστηκε και μετά το τελευταίο σφύριγμα. Η αθλητική εκπομπή που ακολούθησε τον αγώνα έφτασε στο 17,7% και στο δυναμικό κοινό στο 22%, ενώ στους άνδρες 18-34 εκτοξεύτηκε στο 26%, διατηρώντας την ΕΡΤ1 στην κορυφή έναντι όλων των ανταγωνιστών.

Το μπάσκετ και ο Γιάννης Αντετοκούνμπο απέδειξαν για ακόμη μια φορά ότι μπορούν να ενώσουν το κοινό και να φέρουν νούμερα-ρεκόρ στη δημόσια τηλεόραση.

 

Avatar photo

Ανδρέας Μόσχος

Ο Ανδρέας Μόσχος είναι μέλος της συντακτικής ομάδας του Postnow.gr και αγαπάει τη δημοσιογραφία γιατί του δίνει τη δυνατότητα να μεταφέρει τις ειδήσεις με τρόπο απλό και κατανοητό για όλους. Ασχολείται καθημερινά με θέματα που επηρεάζουν τη ζωή μας – από την κοινωνία και την οικονομία μέχρι τις μικρές λεπτομέρειες της καθημερινότητας. Πιστεύει στην αξία της σωστής πληροφόρησης και γράφει με στόχο να είναι πάντα δίπλα στον αναγνώστη, με λόγο καθαρό, άμεσο και ανθρώπινο.