Αρχική » Media » Καλοκαιρινή μάχη τηλεθέασης για τις πρωινές εκπομπές χωρίς ξεκάθαρο φαβορί

Καλοκαιρινή μάχη τηλεθέασης για τις πρωινές εκπομπές χωρίς ξεκάθαρο φαβορί

Η Καραβάτου διατηρεί ελαφρύ προβάδισμα έναντι Μαλέσκου και ΣΚΑΪ, σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen.

2/08/2025 | 15:00

Με την ψυχαγωγία να κυριαρχεί και τις πρωινές ζώνες να παραμένουν ανταγωνιστικές ακόμη και μέσα στον Αύγουστο, τα κανάλια ΑΝΤ1, ΟΡΕΝ και ΣΚΑΪ συνεχίζουν να δίνουν τη μάχη τους για τα νούμερα τηλεθέασης. Η πρώτη ημέρα του μήνα, Παρασκευή 1 Αυγούστου, βρήκε το «Καλοκαίρι Παρέα» να προηγείται στις προτιμήσεις του κοινού.

Η πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1 με την Κατερίνα Καραβάτου και την ομάδα της βρέθηκε στην κορυφή της λίστας, καταγράφοντας 15,6% στο δυναμικό κοινό 18-54. Την ίδια ώρα, το «Καλοκαιρινό Ραντεβού» του ΟΡΕΝ με τους Κωνσταντάρα και Μαλέσκου συγκέντρωσε 10,3%, ενώ η εκπομπή OnLine του ΣΚΑΪ έμεινε σε μονοψήφιο ποσοστό, με 4,6%.

Στο γενικό σύνολο, η ψαλίδα έκλεισε περισσότερο. Το «Καλοκαίρι Παρέα» έφτασε το 13,8%, με το OnLine να πλησιάζει στο 12,4% και το «Καλοκαιρινό Ραντεβού» να ακολουθεί με 11,6%. Η κατάταξη δείχνει ένα σχετικά ισορροπημένο τοπίο, με τους τηλεθεατές να μοιράζονται ανάμεσα στις τρεις προτάσεις.

Αναλυτικά τα ποσοστά τηλεθέασης για την Παρασκευή 1/8/2025 έχουν ως εξής:

Δυναμικό κοινό (18-54):
Καλοκαίρι Παρέα – 15,6%
Καλοκαιρινό Ραντεβού – 10,3%
OnLine – 4,6%

Γενικό σύνολο:
Καλοκαίρι Παρέα – 13,8%
OnLine – 12,4%
Καλοκαιρινό Ραντεβού – 11,6%

Οι μετρήσεις βασίζονται σε εκτιμήσεις της Nielsen και αφορούν τη διάρκεια μετάδοσης των προγραμμάτων. Για λεπτομερή στοιχεία και καταγραφή όλων των κοινών, καθώς και τις τάσεις της τηλεοπτικής αγοράς, τα πλήρη δεδομένα είναι διαθέσιμα μόνο μέσω της ίδιας της Nielsen.

Avatar photo

Ανδρέας Μόσχος

Ο Ανδρέας Μόσχος είναι μέλος της συντακτικής ομάδας του Postnow.gr και αγαπάει τη δημοσιογραφία γιατί του δίνει τη δυνατότητα να μεταφέρει τις ειδήσεις με τρόπο απλό και κατανοητό για όλους. Ασχολείται καθημερινά με θέματα που επηρεάζουν τη ζωή μας – από την κοινωνία και την οικονομία μέχρι τις μικρές λεπτομέρειες της καθημερινότητας. Πιστεύει στην αξία της σωστής πληροφόρησης και γράφει με στόχο να είναι πάντα δίπλα στον αναγνώστη, με λόγο καθαρό, άμεσο και ανθρώπινο.