Σούπερ μάρκετ: Σπουδαία απόφαση από τα Lidl
Η αλυσίδα ανακοινώνει πανελλαδική πρωτοβουλία απορροφώντας τον ΦΠΑ στα φρεσκοψημένα προϊόντα της και προσφέροντας άμεση ανακούφιση στους καταναλωτές.

Η Lidl Ελλάς ανακοίνωσε νέα πρωτοβουλία με στόχο να στηρίξει τους καταναλωτές σε μια δύσκολη περίοδο ακρίβειας. Από τις 4 Σεπτεμβρίου έως και την 1η Οκτωβρίου 2025, η εταιρεία προχωρά σε μείωση τιμών κατά 13% σε περισσότερα από 30 αρτοσκευάσματα, απορροφώντας πλήρως τον ΦΠΑ.
Ο πρόεδρος και CEO της Lidl Ελλάς, Martin Brandenburger, τόνισε: «Σε αυτές τις εποχές, είναι ιδιαίτερα σημαντικό για εμάς να παρέχουμε άμεση ανακούφιση στους πελάτες μας. Ο Φούρνος μας είναι η καρδιά πολλών καταστημάτων μας και οι πελάτες μας φαίνεται να αγαπούν ιδιαίτερα τα φρεσκοψημένα προϊόντα μας. Με την απόφαση να απορροφήσουμε τον ΦΠΑ, κάνουμε αυτή την απόλαυση ακόμα πιο προσιτή σε όλους».
Η Lidl έχει αποσπάσει σημαντικές διακρίσεις για την ποιότητα των αρτοσκευασμάτων της, με πιο πρόσφατο το «Χρυσό Βραβείο» στα Bakery Awards 2024. Η εταιρεία υπογραμμίζει ότι η ποιότητα παραμένει αδιαπραγμάτευτη και ότι τα προϊόντα ψήνονται αρκετές φορές την ημέρα στα καταστήματα, διασφαλίζοντας γεύση και φρεσκάδα μέχρι τη στιγμή της αγοράς.
Η νέα καμπάνια επικοινωνίας με τίτλο «Φήμες λένε» παρουσιάζει με χιουμοριστικό ύφος τη σχέση εμπιστοσύνης που έχουν αναπτύξει οι καταναλωτές με τα φρέσκα προϊόντα αρτοποιίας της Lidl. Το τηλεοπτικό σποτ εστιάζει στις μικρές καθημερινές χαρές, αναδεικνύοντας τη συναισθηματική σύνδεση του κόσμου με τα προϊόντα της αλυσίδας.
Η εμπιστοσύνη των καταναλωτών αποτυπώνεται και μέσα από διεθνείς διακρίσεις. Το ινστιτούτο ICERTIAS απένειμε ξανά στην Lidl Ελλάς το «Best Buy Award» για την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής σε εννέα κατηγορίες, ανάμεσά τους και η αρτοποιία, επιβεβαιώνοντας τη θέση της εταιρείας ως αξιόπιστου συνεργάτη για τις καθημερινές αγορές.
Ακολούθησε το Postnow.gr στο Facebook για όλες τις τελευταίες ειδήσεις