Αλέξης Τσίπρας: Οι συναντήσεις με μιντιάρχες, οι χαμηλές μετρήσεις και το νέο πολιτικό του σχέδιο

Σύμφωνα με το financenews.gr, ο πρώην πρωθυπουργός κινείται έντονα στο παρασκήνιο, βλέπει ισχυρούς παράγοντες, αλλά προβληματίζεται από ένα σοκαριστικό ποσοστό.

Αλέξης Τσίπρας: Οι συναντήσεις με μιντιάρχες, οι χαμηλές μετρήσεις και το νέο πολιτικό του σχέδιο

Σύμφωνα με το financenews.gr, ο Αλέξης Τσίπρας βρίσκεται σε μια περίοδο έντονης πολιτικής κινητικότητας, επιχειρώντας να επαναπροσδιορίσει το στίγμα του ενόψει της δημιουργίας του νέου του κόμματος.
Ο πρώην πρωθυπουργός, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, πραγματοποιεί συναντήσεις με επιχειρηματίες, μιντιάρχες και πρόσωπα με επιρροή, με στόχο να διαπιστώσει ποιοι είναι διατεθειμένοι να στηρίξουν το νέο εγχείρημα, όχι μόνο πολιτικά αλλά και επικοινωνιακά.

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, το επιτελείο του Τσίπρα βρίσκεται σε πλήρη κινητοποίηση, οργανώνοντας επαφές και διερευνώντας συνεργασίες, την ώρα που ο ίδιος ελέγχει προσωπικά κάθε συνάντηση.
Κύκλοι προσκείμενοι στον πρώην πρωθυπουργό λένε πως προσπαθεί να χτίσει ένα δίκτυο προσώπων με άποψη, δύναμη και δημόσια επιρροή, ενώ ανάμεσά τους υπάρχει – σύμφωνα με το ρεπορτάζ – ένας επιχειρηματίας που δεν θα τον “πουλούσε” ποτέ.

Πίσω όμως από τις δημόσιες εμφανίσεις και τις θετικές συζητήσεις, υπάρχει και μια σκιά προβληματισμού.
Οι εσωτερικές μετρήσεις που φτάνουν στο γραφείο του σοκάρουν, αφού το νέο πολιτικό σχήμα του Τσίπρα φέρεται να κινείται σε μονοψήφια ποσοστά, μεταξύ 7% και 9%.
Ακόμη πιο ανησυχητικό για τον ίδιο είναι το γεγονός ότι δεν καταφέρνει να αγγίξει τα νεανικά κοινά, τα οποία παλαιότερα τον στήριζαν δυναμικά.
Όπως σημειώνει το financenews.gr, «ο Τσίπρας δεν αποτελεί κάτι φρέσκο για τους νέους», ενώ και η ευρύτερη κοινωνία δεν τον περιμένει πλέον ως σωτήρα, αλλά ως μια γνώριμη παρουσία που προκαλεί περισσότερο περιέργεια παρά ενθουσιασμό.

Το ρεπορτάζ προσθέτει ότι ο πρώην πρωθυπουργός αντιμετωπίζει τρία βασικά προβλήματα:
την έλλειψη σχεδίου, την έλλειψη εμπειρίας (που ίσως έχει πια ξεπεραστεί) και τους αδύναμους συνεργάτες.
Παρά τις αλλαγές των τελευταίων ετών, φαίνεται πως το τελευταίο παραμένει το μεγαλύτερο αγκάθι, καθώς – όπως αναφέρει χαρακτηριστικά το άρθρο – «είναι χούγια που δεν μπορείς να απαρνηθείς».

Την ίδια στιγμή, ο Τσίπρας προσπαθεί να παρουσιάσει μια ομάδα προσώπων κύρους που θα δώσει αξιοπιστία στο νέο του πολιτικό project.
Σύμφωνα με το financenews.gr, στα πρώτα 41 ονόματα που ανακοίνωσε μέσω του Ινστιτούτου του, ξεχωρίζουν ο Κώστας Γιαβρόγλου στον τομέα της Παιδείας, οι Γιώργος Χουλιαράκης, Δημήτρης Λιάκος και Φραγκίσκος Κουτεντάκης στα οικονομικά — πρόσωπα που είχαν κεντρικό ρόλο την περίοδο της διακυβέρνησής του.
Όμως, το ερώτημα που πλανάται είναι αν αυτή η ομάδα μπορεί να πείσει για κάτι πραγματικά νέο.

Καθώς πλησιάζει η παρουσίαση του βιβλίου του και η επίσημη ανακοίνωση του νέου κόμματος, διαμορφώνεται σιγά-σιγά και ο μιντιακός χάρτης που θα κινηθεί γύρω του.
Το financenews.gr εκτιμά ότι δεν είναι λίγα τα ΜΜΕ που θα συνταχθούν μαζί του, είτε από την αρχή είτε σταδιακά, μόλις δουν προς τα πού γέρνει η κοινή γνώμη.
Οι επαφές αυτές, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, έχουν ξεκινήσει εδώ και μήνες, με προκαταρκτικές συμφωνίες που έχουν ήδη κλείσει — «με την Αυγή και το Κόκκινο δεν πας πουθενά», όπως αναφέρει χαρακτηριστικά το ρεπορτάζ.

Το άρθρο κλείνει με ένα αιχμηρό ερώτημα:
Ο ΣΥΡΙΖΑ που κάποτε μιλούσε για «νοικοκύρεμα» και διαφάνεια, τι έχει κάνει με τα δικά του κομματικά ΜΜΕ;
Μια φράση που, σύμφωνα με τους συντάκτες, αποτυπώνει τον υπόγειο πόλεμο επιρροής που ήδη μαίνεται στο πολιτικό και μιντιακό πεδίο, με φόντο τη μεγάλη επιστροφή του Αλέξη Τσίπρα.

Avatar photo

Ανδρέας Μόσχος

Ο Ανδρέας Μόσχος είναι μέλος της συντακτικής ομάδας του Postnow.gr και αγαπάει τη δημοσιογραφία γιατί του δίνει τη δυνατότητα να μεταφέρει τις ειδήσεις με τρόπο απλό και κατανοητό για όλους. Ασχολείται καθημερινά με θέματα που επηρεάζουν τη ζωή μας – από την κοινωνία και την οικονομία μέχρι τις μικρές λεπτομέρειες της καθημερινότητας. Πιστεύει στην αξία της σωστής πληροφόρησης και γράφει με στόχο να είναι πάντα δίπλα στον αναγνώστη, με λόγο καθαρό, άμεσο και ανθρώπινο.